ترازوی دیجیتال

ترازوی پند 30 کیلویی مدل 7500S

ترازوی ذکر شده طراحی و ساخته شده توسط کارخانه پند می باشد که در سال های اخیر طرفداران زیادی یافته است ، ترازو دیجیتال پند در گروه بهترین ترازوی فروشگاهی قرار گرفته که تمام محصولات پند با کیفیت جهانی و عمر طولانی در حال عرضه می باشد .
نمایشگر ترازوی پند از صفحه ی نوری روشن تشکیل شده که به صورت LCD می باشد و اعداد روی نمایشگر به صورت نوشته مشکی رنگ است که در صفحه ی روشن واضح است ، ترازوی پند تولید سال 86 می باشد که در بازار ترازو به صورت دستگاهی شناخته شده می باشد ، و گروه زیادی از مشتریان و کاربران ترازوی فروشگاهی بر اساس شناختی که از ترازوی پرینتر دار این مدل دارند ، کیفیت کار ترازو را پذیرفته و در صورت نیاز نداشتن به پرینتر از این ترازو استفاده می نمایند ، باتری داخلی ترازو به مدت 6 ساعت شارژ نگه داشته و در دو مدل سینی تخت و لبه دار قابل انتخاب می باشد .
ترازوی پند مدل 7500s از نظر بدنه بسیار مقاوم بوده و در گروه ترازوی فروشگاهی محسوب می باشد .
تعمیر ترازو یکی معضلات مشتریان پس از خرید ترازو می باشد ، دیجی اسکال با تعمیرکاران ترازو با تجربه ی دیرین توانسته نیاز مشتریان را بر طرف نماید .
نکته : تعمیرات ترازوی دیجیتال را برای فعال ماندن گارانتی ترازو به نمایندگی خدمات ترازوی پند بسپارید دفترچه راهنمای ترازوی پند مدل 8600 برای آسایش مشتریان و سادگی استفاده از ترازو طراحی شده است ، دیجی اسکال ترازوی پند مدل 8600 را یک ترازوی فروشگاهی کامل معرفی می نماید که توزین و محاسبه ی قیمت کالا را ساده تر نموده است .
مشخصات کلی ترازوی پند 30 کیلویی مدل 7500S:
ترازوی پند مدل px 7500 یکی از قدرتمند ترین ترازوی فروشگاهی می باشد که دارای بدنه ی مقاوم و کیفیت بالایی در توزین است ، ترازوی دیجیتال معرفی شده مناسب جهت استفاده در میادین میوه و تره بار با فشار کاری بالا می باشد
ویژگی های ترازوی پند 30 کیلویی مدل 7500S:
* توزین به صورت دقیق توسط ترازو با سرعت بالا در پایدار شدن وزن
* ثبت و نگه داری اقلام با قیمت ثابت در حافظه ی ترازوی پند
* بدون چاپگر و بدون امکان اتصال
* ترازوی فروشگاهی دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت ، جمع کل
* وزن کشی به صورت پی در پی
* فروش همزمان ترازو پند به چند مشتری
* محاسبه مابقی پول مشتری
* صفر کننده ، پارسنگ دستی بر روی کلگی نمایشگر ترازو
* حافظه داخلی 52 قلم به صورت مستقیم
* بدنه ترازوی فروشگاهی کاملا فلزی با رنگ ثابت
* ظاهر بسیار زیبا ترازو دیجیتال با دوام بالا
* عملکرد ترازو به صورت کاملا فارسی
* نمایشگر به صورت دو طرفه
* نمایشگر کاملا واضح led
* سینی ترازو قابل انتخاب در دو مدل تخت و لبه دار
* کلید on / off اصلی و کیبردی



:: برچسب‌ها: بدنه مقاوم , عملکرد ترازو , پرینتر ترازو ,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی محک فروشگاهی مدل 14000

ترازوی فوق ساخت ایران توسط کارخانه ی توزین سنجش تهران می باشد ، ترازوی فروشگاهی محک مدل 14000 در دو مدل ساده و ترازوی پرینتر دار است که این صفحه به مدل ساده ی ترازوی محک پرداخته است که با توزین 70 کیلو گرم مواد دارای دقت 5 گرم می باشد و ترازو بدون امکان تولید فاکتور برای مشتری و فروشگاه عملیات توزین را انجام می دهد .
ترازوی فروشگاهی ساخت کارخانه ی محک سالیان درازیست که به تولید ترازوی دیجیتال پرداخته است و در مسیر پیشرفت و به روز رسانی محصولات خود تلاش فراوانی نموده است ، ترازوی محک دارای بدنه ی پلاستیکی از جنس ABS فشرده می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاومت لازم را دارد ، استفاده از ترازوی محک به سادگی می باشد و در پک خرید ترازوی محک دفترچه ی راهنمای استفاده وجود دارد که به راحتی با مطالعه ی دفترچه از دستگاه می توان استفاده نمود .
دیجی اسکال نمایندگی ترازوی محک دستگاه را با 25 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می نماید .
ترازوی دیجیتال محک را از نمایندگی های فروش دستگاه خریداری نمایید تا برای تعمیر ترازوی دیجیتال در مدت گارانتی خدمات ترازو رایگان انجام گردد ، تعمیرات ترازوی دیجیتال به دلیل حساسیت قطعات حتما باید توسط افراد آموزش دیده انجام گردد و تعمیر ترازو توسط دیجی اسکال پس از گارانتی به مدت سه ماه گارانتی می گردد .
 فروش ترازو در دیجی اسکال امکان پذیر می باشد و مشتریانی که قصد فروش ترازوی دیجیتال را دارند می توانند با ارائه ی ترازو با شرکت معامله و ترازو دیجیتال و را به شرکت بفروشند از سویی نیز می توانند ترازوی دست دوم خود را با ترازوی دیجیتال نو تعویض نمایند.

مشخصات کلی ترازوی محک فروشگاهی مدل 14000:

ترازوی محک فروشگاهی مدل 14000 برای استفاده در فروشگاه ها مناسب می باشد ، ترازوی فروشگاهی محک دارای 35 حافظه ی مستقیم کالا و 1000 حافظه ی غیر مستقیم که ثبت قیمت کالا در حافظه ی مستقیم با یک دکمه انجام می گیرد در صورتی که در حافظه ی غیر مستقیم با فشردن دو یا چند شماره صورت می گیرد ، پس از ثبت قیمت کالا با فشردن حافظه ی ترازو از طریق کیبرد اطلاعات ثبتی بر روی نمایشگر ظاهر می گردد .
ویژگی های ترازوی محک فروشگاهی مدل 14000:
    دقت بالا در توزین و سرعت در پایدار شدن وزن
    35 حافظه ی مستقیم کالا و 1000 حافظه ی غیر مستقیم
    سرویس دهی همزمان به چندین مشتری
    دارای ساعت و تقویم ترازو
    ترازو محک با شمارش قطعات با وزن یکسان
    محاسبه ی قیمت کل در ترازوی فروشگاهی محک
    ابعاد ترازو دیجیتال 60 × 42 × 70 سانتی متر
    ابعاد سینی توزین 45 × 45 سانتی متر در مدل تخت
    ابعاد سینی ترازوی محک 53 × 59 سانتی متر در مدل لبه دار
    هشدار دهنده ی وزن بیش از حد مجاز
    تنظیم شدت نور نمایشگر های ترازوی دیجیتال
    دارای دو مدل سینی تخت و چهار لبه قابل انتخاب
    بدنه ی پوشیده شده از پلاستیک فشرده نشکن
    باتری ترازوی دیجیتال از جنس خشک قابل شارژ
    استفاده از نمایشگر led کاملا واضح
    شبکه شدن چندین ترازو به صورت همزمان
    صفر کننده ی اتوماتیک با برداشتن کالا
    اتصال ترازوی فروشگاهی به کامپیوتر
    امکان تنظیم دقت ترازوی دیجیتالی
    ترازوی محک ساخت ایران با رعایت استاندارد های ملی
    ترازوی فروشگاهی دارای سینی استیل
    ترازوی فروشگاهی در تک رنگ سفید
    دقت 5 گرم در توزین مواد تا ظرفیت 70 کیلو گرم

مدل ترازوی فروشگاهی  ظرفیت   دقت  ابعاد
 14000 ساده   70 کیلو گرم  5 گرم 60 × 42 × 70 سانتی متر

 

 



:: برچسب‌ها: ابعادترازو, ظرفیت ترازو ,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی پند 50 کیلویی مدل 7500S

ترازوی فوق، ترازوی فروشگاهی ساده می باشد که دارای سه نمایشگر واضح LED جهت ثبت و محاسبه است ، تولید ترازو به عهده ی کارخانه ی پند بوده که تجربه ی زیادی در زمینه ی ترازوی دیجیتال داشته و سالهای متمادی در این صنعت در حال فعالیت می باشد .
ترازوی پند معرفی شده در انجام امور صنعتی نیز قابلیت استفاده دارد زیرا بدنه ی دستگاه محکم بوده و در فشار کاری سنگین مقاومت نشان می دهد از این رو به ترازوی صنعتی پند نیز معروف می باشد از سویی نیز ترازوی فروشگاهی مصرف اصلی ترازو می باشد ، سینی ترازوی پند از جنس استیل بوده که موجب می گردد سینی کمتر کثیف شده و به راحتی شسته و تمیز گردد ، شاستی کله ی نمایشگر ترازو از بهترین جنس پلاستیک بوده و تلق نمایشگر ترازو قابل تعویض می باشد .
کیبرد ترازوی دیجیتال در قسمت بالا کنار نمایشگر قرار گرفته است و عمر بیشتری خواهد داشت digi scale دستگاه پند را با 14 ماه گارانتی عرضه می نماید .
برای تعمیر ترازو پس از خرید ترازو با مشاورین و تعمیرکاران مجرب دیجی اسکال تماس بگیرید .
نکته تعمیرات ترازوی دیجیتال را برای فعال ماندن گارانتی به مراکز معتبر که نمایندگی ترازو هستند بسپارید تعمیرات ترازوی پند مدل 8600 توسط کاربر جهت رفاه کاربران طراحی شده و با استفاده از دفترچه ی راهنمای ترازو به آسانی می توان ترازوی پند را راه اندازی و از قابلیت های ترازوی پند استفاده نمود .

ویژگی ترازوی پند 50 کیلویی مدل 7500S :
* دارای حافظه ی داخلی ترازو جهت ثبت کالا هایی با قیمت مشخص
* ثبت و نگه داری 52 کالا به همراه 1000 حافظه ی غیر مستقیم در حافظه ترازو
* پارسنگ اتوماتیک بر روی کیبرد ترازوی فروشگاهی
* ترازو پند با جنس بدنه فلزی و محکم
* جنس نمایشگر به صورت LED های ریز به رنگ قرمز
* قابل رویت و استفاده از ترازوی دیجیتال در محیط های کم نور
* باطری و شارژر داخلی
* عمر باتری ترازو به مدت 2 الی 3 سال
* محاسبه قیمت کل کالا به صورت اتوماتیک
* وزن کشی و محاسبه توسط ترازو جهت سه مشتری به صورت کاملا هم زمان
* اعداد انگلیسی و واضح بر روی نمایشگر ترازو
* جمع چندین قلم به صورت کلی و مشاهده توسط نمایشگر ترازوی دیجیتال

 





:: برچسب‌ها: سینی ترازو , جنس نمایشگر, تعمیرات ترازوی دیجیتال,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی محک 35 کیلویی مدل 11000

ترازوی فوق طراحی و تولید شده توسط کارخانه محک ( توزین توان سنجش ) می باشد که سالهای بسیاری است که در زمینه ی ترازو دیجیتال در حال فعالیت می باشد ، ترازوی محک با رنگ های متنوع دامنه ی انتخاب فروشگاه را افزایش می دهد ، شرکت محک با طراحی فوق العاده ی ترازو محک مدل 11000 توانسته یک دهه پر فروش ترین ترازو با کیفیتی استاندارد را به مشتریان خود ارائه دهد ، ترازوی محک مدل mds 11000 با مفهوم ترازوی دیجیتال محک مدل 11000 دارای ظرفیت 35 کیلو گرم می باشد که با ظرفیت 50 کیلو گرم خود از نظر ظاهر و ساختار داخلی تفاوتی ندارد ، ترازو دارای دقت بالا در توزین می باشد و با رعایت حساسیت 2 گرم در مدت توزین موجب جلو گیری از خطا می گردد ، ترازوی دیجیتالی محک قابلیت تنظیم در حساسیت های توزین دیگر را دارد و دقت های قابل انتخاب در ترازو 2 گرم ، 5 گرم و 10 گرم می باشد که کمتر از 5 یا 10 استفاده می گردد ، ترازوی فروشگاهی معرفی شده با قیمت بسیار مناسب و کیفیت کار بالا می باشد که پس از سالها کارکرد ، قیمت خود را در بازار حفظ کرده و قادر به استفاده ی مدام به مدت 15 سال می باشد ، ترازوی دیجیتال فروشگاهی با کمترین هزینه به مدت طولانی قابل استفاده می باشد و باتری پشتیبان ترازو به مدت 6 ساعت امکان کارکرد دارد .
پس از خرید ترازو برای انجام امور تعمیرات ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس بگیرید فروش ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال بر اساس تعرفه ی مصوب صورت می پذیرد و قیمت ترازو ها کاملا به روز و دقیق ثبت می گردد .

مشخصات کلی ترازوی محک 35 کیلویی مدل 11000:
ترازوی محک مدل 11000 با ظرفیت 35 کیلو گرم و دقت 2 گرم در توزین دارای امکان اتصال به پرینتر جانبی می باشد که اطلاعات فروش ترازو را از طریق کابل و اتصال به پرینتر محک به صورت فاکتور گزارش می دهد .
مشخصات چاپگر قابل اتصال به ترازوی فروشگاهی مدل 11000 :
نوع چاپگر ترازوی دیجیتال : دستگاهی که قابل اتصال به ترازوی محک می باشد از نوع چاپگر حرارتی می باشد که بر روی کاغذ یا رول حرارتی اطلاعات را انتقال می دهد .
نوع رول دستگاه ترازو : کاغذ حرارتی می باشد که از سایز 54 تا 57 متغیر می باشد .
اطاعات ثبت شده بر روی رسید صادره توسط  ترازو : نام فروشگاه ، شماره تماس و تاریخ در ابتدای فاکتور ترازو قرار می گیرد سپس اطلاعات فروش اعم از نام کالا ، قیمت و کل فاکتور و در انتهای رسید امکان چاپ آدرس فروشگاه نیز می باشد .
ویژگی های ترازوی محک 35 کیلویی مدل 11000 :
    دقت بالا در توزین کالا و سرعت مناسب در پایدار شدن وزن
    نمایشگر کاملا واضح led با وضوح بالا
    ترازوی علمک دار ساده قابل استفاده به صورت رومیزی
    ترازوی محک دارای دقت فوق العاده ی 2 گرم در توزین مواد تا ظرفیت 50 کیلو گرم
    بدنه پوشیده شده از پلاستیک فشرده با امکان انتخاب رنگ
    سینی دستگاه در دو مدل تخت و لبه دار
    دارای 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم
    دارای باطری ترازو جهت استفاده در زمان قطع برق شهر
    محاسبه ی مبلغ نهایی
    ثبت قیمت کالا در حافظه ترازوی محک
    دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت ، قیمت کل
    ترازوی فروشگاهی محک ساخت ایران
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی محک 35 کیلو گرمی مدل 11000 دارای بدنه ای کاملا پلاستیکی از جنس پلاستیک فشرده می باشد که در برابر فشار و ضربه تقریبا مقاوم می باشد ، تمام بدنه ی این دستگاه یکپارچه و به صورت براق می باشد که در برابر نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد .
• صفحه نمایش

صفحه نمایش ترازوی محک کاملا واضح بوده و از led های قرمز رنگ ریز تشکیل شده است که وضوح دید را افزایش می دهند ، نمایشگر ها در سه ردیف زیر هم قرار گرفته که وزن ، قیمت و قیمت کل را نمایش می دهند .
• کیبرد

یکی از قسمت های ترازو کیبرد می باشد که از این طریق قیمت را وارد حافظه می نمایند ، خاصیت کیبرد محک لمسی می باشد و استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است .
• حافظه

  ترازو دارای حافظه داخلی می باشد که اطلاعات قیمت کالا در آن ذخیره می گردد ، در ترازوی محک حافظه های مستقیم 35 عدد و حافظه ی غیر مستقیم 1000 عدد می باشد .
• بوق تایید

زمان استفاده از ترازو برای هر عملیات صدایی از دستگاه بیرون می آید که به بوق تایید معروف می باشد و در صورت اضافه بار این صدا جهت هشدار می باشد .
• ورودی و خروجی

پورت rf232 خروجی جهت انتقال اطلاعات فروش از ترازو به کامپیوتر می باشد که از سریق نرم افزار و کابل به نتیجه می رسد .
• باتری

باتری جهت استفاده در زمان های اضطراری می باشد که برق ترازو قطع می شود و با داشتن باتری دستگاه بدون برق از باتری پشتیبان تغذیه می نماید .
• جمع بندی

ترازوی محک 11000 با ظرفیت 35 کیلو گرم دارای 25 ماه گارانتی می باشد ، این ترازو دارای ظاهر شکیل و کاربری ساده می باشد و به دلیل اختلاف کم قیمت ترازوی 35 کیلو گرم و 50 کیلو گرم معمولا از ترازوی 50 کیلو گرم این مدل استفاده می نمایند ، ابعاد این دو دستگاه یک سایز می باشد .

 


:: برچسب‌ها: ترازو, ترازو علمک دار , پرینتر ترازو ,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی پند 30 کیلویی مدل 6000

ترازوی فوق، در گروه ترازوی فروشگاهی قرار گرفته که ساخت و تولید ایران با گارانتی 14 ماه می باشد ، استفاده از ترازو پند ساده بوده و با دفترچه راهنمای ترازو برای افرادی که اطلاعات بالایی در رابطه با ترازو ندارند قابل استفاده است .
ترازوی فروشگاهی قابل انتخاب در دو مدل سینی تخت و لبه دار می باشد که در صورت معمول سینی لبه دار انتخاب مشتریان می باشد ، دقت ترازو به صورت پیش فرض 5 گرم می باشد و در صورت نیاز می توان ترازوی پند را با دقت 1 گرم تنظیم نمود و در زمان وزن کشی حساسیت توزین به حداقل خطا برسد .
روش تنظیم ترازوی دیجیتال پند برای دقت 1 گرم می توان دستگاه را خاموش نمود و با فشردن دکمه ی 1 و نگه داشتن دکمه و همزمان روشن نمودن ترازو ، با شنیدن صدای بوق ، دکمه را رها نموده و دستگاه به حالت حساسیت 1 گرم تغییر می یابد .
پس از خرید ترازو در نظر داشته باشید که با بروز مشکل در ترازو می توانید از خدمات ترازو در مرکز دیجی اسکال استفاده نماییدتعمیر ترازوی پند توسط کاربر مدل px8600s جهت کم نمودن هزینه های جاری ترازو طراحی شده است.

ویژگی های ترازوی پند 30 کیلویی مدل 6000 :
* دقت بالا در توزین ترازو و محاسبه همزمان قیمت کالا
* توزین پشت سر هم به صورت پی در پی
* جمع چندین کالا
* ثبت و نگه داری اقلام در حافظه ی فروش ترازو پند
* کلید on / off اصلی و بر روی کیبرد ترازوی دیجیتال
* اتصال صندوق به ترازو به صورت کارکرد با کیبرد دستگاه
* 56 قلم کالا و 1000 حافظه ی غیر مستقیم به صورت صفحه بندی
* بدنه ی پلاستیکی از جنس abs
* پارسنگ الکترونیکی بر روی کیبرد ترازوی فروشگاهی
* محاسبه عددی مجموع فروش روزانه توسط ترازوی دیجیتال
* ماشین حساب ترازو به صورت عددی جمع ، تفریق ، منها
نقد و بررسی
• طراحی

ظاهر بدنه ی ترازو از پلاستیک فشرده می باشد ، abs بهترین نوع پلاستیک فشرده می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد و در برابر تابش مستقیم نور تغییر رنگ کمتری خواهد داشت ، صفحه نمایشگر ترازو پوشیده از تلق می باشد که در صورت درخواست مشتری پس از مدتی قابل تعویض می باشد .
• نمایشگر

نمایشگر ترازو از جنس led می باشد که در محیط های کم نور با قابلیت تنظیم نور موجب دید بهتر led ها می گردد .
• کیبرد

بر روی بدنه ی ترازو قسمتی وجود دارد که به کیبرد معروف می باشد از این قسمت اطلاعات ثبت و تغییر انجام می گیرد ، دکمه های ترازو پند مدل 6000 فشاری و نرم می باشد که اکثر کاربرانی که با این ترازو کار می کنند از ویژگی های برجسته دستگاه کیبرد نرم و فشاری آن را نام می برند .
• حافظه

حافظه داخلی ترازوی پند شامل 52 قلم حافظه ی مستقیم و 1000 قلم حافظه ی غیر مستقیم می باشد .
• بوق تایید

در زمان کارکرد با کیبرد ترازو با فشردن دکمه صدایی به مفهوم تایید عمل کیبرد صادر می شود که به بوق تایید معروف می باشد .
• ورودی و خروجی

در ترازوی پند مدل 6000 امکان انتقال یا دریافت اطلاعات وجود ندارد .
• باتری

باتری و شارژر هر دو به همراه هم در ترازو قرار گرفته و به صورت همزمان قادر به کار می باشند و باتری داخلی این دستگاه به مدت 4 تا 8 ساعت به صورت متغییر قادر به انجام عملیات می باشد .
• جمع بندی

به طور کلی ترازوی پند مدل 6000 ، ترازوی فروشگاهی با کارکرد بالا می باشد که عمر طولانی داشته و کاربرانی که با این دستگاه کار کرده اند به طور کاملا راضی از قابلیت های ترازو صحبت می کنند از ویژگی های به خصوص ترازو ماشین حساب داخلی می باشد که در مدل های دیگر ترازو وجود ندارد .

 





:: برچسب‌ها: باتری داخلی, سینی ترازو, دفترچه راهنمای ترازو ,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی محک 50 کیلویی مدل 11000

ترازوی فوق طراحی و تولید شده توسط کارخانه توزین توان سنجش با برند محک می باشد که مدت تقریبی 16 سال در حال تولید ترازو دیجیتال است ، ترازو محک مدل 11000 حدود 10 سال می باشد که در حال تولید است ، ترازو دارای ظاهر زیبا و شکیل می باشد که پس از گذشت سال های متمادی و به کار آمدن دستگاه های جدید می بینیم که ترازو هنوز بازار خود را دارد و در گروه بهترین ترازو قرار گرفته است ، ترازوی مدل mds 11000 از اختصار کلمات ترازو دیجیتالی محک مدل 11000 تشکیل شده که دارای بدنه ی مقاوم می باشد ، تنوع رنگی این محصول نیز از امتیاز حائز اهمیت است که در زمان خرید ترازو ، فروشگاه به آن اهمیت می دهد ، ساختار ترازوی محک مدل 11000 به صورت علمک دار می باشد که نمایشگر به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو مشخص می باشد و رنگ چراغ های نمایشگر به رنگ قرمز می باشد ، قابلیت در خواستی ترازوی فروشگاهی ، امکان اتصال به چاپگر جانبی می باشد که بر روی کیبرد ترازو علامت پرینت وجود دارد و هر زمان بعد از خرید به راحتی امکان اتصال وجود دارد
ترازوی محک مدل 11000 درصورت درخواست مشتری با پرداخت بیعانه امکان انتخاب رنگ نیز دارد .
جهت تعمیرات ترازو و استفاده از خدمات ترازو در مدت گارانتی با مشاورین دیجی اسکال تماس بگیریدتعمیرات ترازوی دیجیتال در محل مشتری روشی جهت کاهش هزینه های تعمیرات ترازو برای مشتری است.

مشخصات کلی ترازوی محک 50 کیلویی مدل 11000:
ترازوی محک مدل mds 11000 دارای ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد که حساسیت 2 گرم در تمام مدت توزین حفظ می شود ، این ترازو رومیزی از حداقل توزین معادل 10 گرم شروع نموده و تا ظرفیت 50 کیلو گرم با دقت 2 گرم عملیات تورین را انجام می دهد ، ترازوی فروشگاهی دارای سه نمایشگر led می باشد که به صورت کاملا واضح مبالغ را به نمایش در می آورد .
نمایشگر ترازوی محک مدل MDS 11000 :
نمایشگر اول - وزن : ردیف اول نمایشگر وزن می باشد که با قرار گرفتن جنس بر روی کفه ی ترازوپس از ثابت شدن مشخص می شود 
نمایشگر دوم - قیمت واحد : ردیف وسط قیمت واحد است که از طریق کیبرد ترازو قابل تنظیم می باشد و پس از قرار دادن جنس بر روی کفه ، دکمه ی حافظه ی مربوط به کالای در حال توزین انتخاب می گردد .
نمایشگر سوم - قیمت کل : ردیف آخر نمایشگرترازو با در نظر گرفتن وزن ردیف یک و قیمت ردیف دوم ، مبلغ کل را محاسبه می نماید .
استفاده از ترازو بسیار ساده می باشد که از طریق دفترچه راهنمای ترازو ساده تر خواهد بود .
برای تعمیر ترازو و استفاده از خدمات پس از فروش ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس بگیرید .
ویژگی های ترازوی محک 50 کیلویی مدل 11000 :
    دقت ترازو در توزین مواد 2 گرم و ظرفیت کل دستگاه 50 کیلو گرم
    سرعت در پایدار شدن وزن
    ترازوی محک دارای رنگ بندی در چهار رنگ متنوع
    بدنه پوشیده شده از پلاستیک abs
    نمایشگر وزن ، قیمت واحد و قیمت کل
    دارای نمایشگر led واضح چراغی
    ترازوی فروشگاهی با کاربری بسیار ساده
    دفترچه راهنمای فارسی جهت استفاده از ترازوی دیجیتال
    دو عدد سینی تخت و سینی استیل لبه دار
    امکان اتصال ترازوی دیجیتالی به کامپیوتر از طریق نرم افزار
    اتصال ترازوی محک به چاپگر جانبی محک
    35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم کالا
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی محک مدل 11000 دارای بدنه ی پوشیده شده از پلاستیک abs می باشد که تمام بدنه ی یکپارچه از پلاستیک با ظاهر براق می باشد ، کیفیت رنگ بدنه ی ترازو در حدی می باشد که با تابش مستقیم نور خورشید از بین نمی رود و کدر نمی شود .
• صفحه نمایش

نمایشگر ترازو از سه ردیف وزن ، قیمت ، مبلغ کل تشکیل شده است که در هر ردیف 5 رقم جهت نمایش می باشد ، نوع نمایشگر ترازو از جنس led می باشد که به رنگ قرمز جهت دید بهتر در مکان های تاریک و در شب که دید کمتر می گردد طراحی شده است .
• کیبرد

کیبرد صفحه ای است که در ترازو محک زیر سینی قرار گرفته و امکان ورود قیمت و نام کالا را به کاربر می دهد ، جنس صفحه کلید لمسی می باشد و با فشردن دکمه وارد اطلاعات انجام می گیرد .
• حافظه

حافظه قسمتی از ترازو است که اطلاعات قیمت و در صورتی که دارای پرینتر باشد نام کالا ذخیره می گردد ، ترازو محک دارای 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم می باشد .
• بوق تایید

در قسمت کیبرد ترازو منویی قرار گرفته که به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت تمایل صدای دکمه در زمان کار را خاموش نماید و باید در نظر داشت که این صدا در حین کار به کاربر کمک می نماید تا خطای کمتری داشته باشد .
• ورودی و خروجی

ورودی ترازوی محک پورت rf 232 می باشد که از طریق نرم افزار و کابل اطلاعات فروش ترازو را به صورت عددی به کامپیوتر انتقال می دهد .
• باتری

تمام ترازو های محک دارای شارژر و باتری پشتیبان می باشند که در زمان قطع برق به صورت اتوماتیک به روی باتری رفته و از باتری تغذیه می نماید .
• جمع بندی

ترازوی محک mds 11000 ، ترازوی فروشگاهی می باشد که با دقت بالا توزین می نماید و در اکثر فروشگاه ها مورد استفاده قرار گرفته است علی رقم به کار آمدن ترازوی پرینتر دار به دلیل کیفیت و کاربری ساده ترازو 11000 هنوز این دستگاه در فروشگاه ها مورد استفاده می باشد و فروش فوق العاده ای دارد .



:: برچسب‌ها: ترازو محک, دقت ترازو, کفه ترازو,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی پستی پند مدل 3000

ترازوی ذکر شده  با عنوان ترازوی صنعتی سالهااست که در ادارات پست مورد تایید قرار گرفته است و بهترین دستگاه در اداره پست شناخته شده است ، ترازو مجهز به سیستم قطعه شمار داخلی می باشد و اطلاعات ذخیره شده در ترازوی پند قابل انتقال به کامپیوتر می باشد .
استاندارد جهانی در ترازوی قطعه شمار پند به صورت کامل رعایت گردیده است که نسبت به ترازوهای صنعتی از کیفیت بالاتری برخوردار است و عمر ترازو به مدت 15 سال تخمین زده شده و دیجی اسکال این محصول را برای استفاده در مراکز پست مناسب دیده است .
تحقیقات انجام شده نشان می دهد که ترازوی صنعتی در کارخانه ها برای بسته بندی و در فروشگاه ابزار و یراق جهت شمارش قطعات مورد استفاده است ، امار فروش ترازو در اصناف صنعتی نمایانگر کیفیت و کاربری فوق العاده ی ترازو می باشد .
digi scale ، ترازوی پند را به مدت 14 ماه گارانتی نموده و از کیفیت کاری همچنین کاربری بالای دستگاه را تایید می نماید
برای استفاده از خدمات پس از فروش ترازوی پند و تعمیر ترازو پس از خرید با مشاورین مجرب به در زمینه تعمیرات ترازو تماس بگیرید .
نکته : ترازوی دیجیتالی پند در صورت نیاز به تعمیر در مدت گارانتی برای فعال ماندن خدمات ترازو به نمایندگی ترازو بسپارید دفترچه راهنمای ترازوی دیجیتال پند مدل براوو جهت دسترسی آسان به قابلیت های ترازو برای کاربران طراحی شده است با استفاده از راهنمای ترازوی پند می توانید روش نگه داری و استفاده ی کامل از ترازوی دیجیتال را آموخته و از ترازو و کارکرد آن لذت ببرید .

ویژگی های ترازوی پستی پند مدل 3000 :
* قطعه شمار داخلی ترازو همزمان با شمارش
* برق و باتری به همراه شارژر
* بدنه ی ترازو از پلاستیک فشرده نشکن
* توزین کاملا دقیق
* وزن کشی ترازو با سرعت بالا
* سرعت بالا در ثابت شدن وزن
* ترازو با پارسنگ دستی با فشردن یک دکمه
* قابلیت اتصال ترازوی صنعتی به کامپیوتر
* لودسل ترازو حساس و دقیق
* امکان اتصال ترازو پند و افزایش برنامه های نرم افزاری
* محاسبه ی مقادیر اجناس و قطعات توزین شده
* امکان اتصال ترازو به رله ی قطع کن
* نمایشگر دو طرفه ترازو ، جهت نمایش برای کاربر و مشتری

 





:: برچسب‌ها: لودسل ترازو, فروش ترازو, ترازوی دیجیتال,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000B

ترازوی معرفی شده طراحی شده و ساخت کارخانه ی توزین سنجش تهران می باشد ، ترازو دارای 24 ماه گارانتی بوده و با خدمات پس از فروش 10 ساله به صورت 2 سال متوالی در حال تولید و عرضه می باشد ، ترازوی محک مدل 15000 بدون علمک می باشد و برای محیط هایی با محدودیت فضا مناسب بوده و بیشتر از ترازو در کارخانه ها و کارگاه جهت بسته بندی استفاده می گردد ، مدل لاتین این دستگاه MDS 15000B می باشد که از اختصار ترازوی دیجیتال محک بدون علمک 15000 ایجاد گردیده است ، نمایشگر دستگاه به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو قرار گرفته است .
استفاده از ترازوی محک بدون علمک بسیار ساده می باشد ، حال اینکه در جعبه و پک ترازو دفترچه راهنما قرار گرفته است که تمام امور ترازو را به صورت کاملا واضح و دقیق توضیح داده و حتی تنظیمات داخلی نیز از طریق این دفترچه قابل اجرا می باشد ، تنوع رنگ این محصول از امتیاز های حائز اهمیت می باشد که در زمان خرید ترازو از گزینه های خریدار می باشد .
ترازوی محک قابل اتصال به کامپیوتر می باشد که موجب انتقال اطلاعات ترازو به کامپیوتر می گردد و فروشگاه را در جهت مکانیزه شدن هدایت می کند از سویی نیز ترازوی فروشگاهی امکان اتصال به پرینتر محک را نیز دارد و اطلاعات ذخیره شدن امکان ارسال و صدور توسط چاپگر را دارد .
خدمات ترازو توسط دیجی اسکال در سراسر کشور قابل استفاده می باشد و دیجی اسکال با تعمیرکاران ترازو با سابقه ای درخشان در خدمت شما می باشد تعمیرات ترازوی محک در دیجی اسکال توسط پرسنل مجرب صورت می پذیرد .

مشخصات کلی ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000B:
ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000B ، امکان اتصال به پرینتر جانبی دارد اما به صورت داخلی از پرینتر برخوردار نمی باشد ، در زمانی که این ترازو به پرینتر جانبی مجهز گردد امکان صدور فاکتور فروش را خواهد داشت اما این امکان با محدودیت هایی به همراه است که در مدل ترازو پرینت دار وجود ندارد ، در مدل ترازوی بدون پرینتر پس از اتصال به پرینتر امکان محاسبه اقلام غیر وزنی وجود ندارد اما در مدل پرینتر دار این امکان وجود دارد علاوه بر این اتصال به کامپیوتر در ترازو دیجیتالی محک امکان پذیر می باشد اما این مسئله نیز محدودیتی دارد که اطلاعات را به صورت تنها وزن و عددی انتقال می دهد و با نصب نرم افزار محک به همراه کابل اتصال قابل استفاده می باشد .
ویژگی های ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000B:
    دقت ترازوی محک 2 گرم در توزین مواد تا ظرفیت 35 کیلو گرم
    دقت بالا در توزین مواد
    سرعت مناسب برای پایدار شدن وزن
    صفر کننده ی ترازو برای محاسبه وزن خالص کالا یا مواد
    اتصال ترازوی محک به چاپگر و کامپیوتر
    نمایشگر LED واضح چراغی
    دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت و قیمت کل
    تغذیه ترازو محک توسط برق و باتری پشتیبان
    ترازوی قطعه شمار داخلی برای شمارش قطعات
    ترازوی فروشگاهی دارای امکان جمع چندین قلم به صورت پی در پی
    ترازوی دیجیتال دارای 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی ساده محک مدل 15000b با بدنه ی پلاستیک فشرده abs مقاوم در برابر ضربه و فشار و تنوع رنگ می باشد ، بدنه ی دستگاه به صورتی طراحی شده که بر خورد به بدنه و ایجاد خش و ضدگی کمتر دیده شده و ظاهر ترازو از بین نمی رود .
• صفحه نمایش

نمایشگر ترازو از جنس led red 7 -- segment می باشد که موجب سهولت خواندن اعداد می گردد ، قاب نمایشگر نیز از تلق شفاف طراحی شده که مو جب می گردد دید نمایشگر کاهش نیابد و در صورت خط و خش دار شدن امکان تعویض با کمترین هزینه را دارد .
• حافظه ی داخلی

حافظه ترازو شامل کلید های روی کیبرد می باشد که در ترازوی محک به صورت 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم که با تغییر صفحه قابل استفاده می باشد .
• بوق تایید

کیبرد در زمان انجام عملی برای اطمینان کاربر صدایی از دستگاه خارج می گردد که به بوق تایید معروف می باشد ، زمانی نیز امکان دارد که بیشتر از ظرفیت ترازو بر روی کفه جنس قرار گیرد در این زمان صدای بوق هشدار از دستگاه خارج می شود .
• ورودی و خروجی

اتصال ترازو به کامپیوتر از طریق کابل و نرم افزار امکان پذیر می باشد که اطلاعات عددی از این طریق به کامپیوتر انتقال می یابد .
• جمع بندی

ترازوی ساده محک در مدل 15000b ترازو رومیزی است که به دلیل ظاهر ترازو مورد پسند اکثر کاربران در قسمت فروشگاه و کارخانه ها جهت بسته بندی می باشد ، گارانتی این محصول به مدت 24 ماه می باشد که این مهم خود نمایانگر کیفیت ترازو می باشد .



:: برچسب‌ها: ترازوی ساده , ترازو دیجیتال,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی صنعتی پند مدل 7000

ترازوی ذکر شده ، ترازوی صنعتی می باشد که در برابر ضربه و فشار بسیار قوی عمل نموده و مناسب برای محیط های صنعتی می باشد ، در کارخانه ها در امور بسته بندی یا قسمت ترخیص جنس در انبار نیاز به ترازوی دیجیتالی هست که در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد زیرا در این محیط ها معمولا کارگران اجناس یا قطعات را پرت کرده و به ترازو ضربه وارد می نمایند و در صورت مقاوم نبودن ترازو به سادگی آسیب می بیند ، این خود متحمل هزینه می باشد که در انتها کاربر به نتیجه خواهد رسید که بدنه ی ترازو مقاوم باشد و استفاده از ترازوی صنعتی به صرفه تر می باشد .
ترازوی صنعتی سالهای زیادی است که در گروه ترازوی پند می باشد و تولید این ترازو می توان گفت اولین ترازوی صنعتی مقاوم با قابلیت اتصال به کامپیوتر می باشد که موجب انتقال آسان اطلاعات می گردد ، از سویی نیز قابلیت شمارش قطعات ( ترازوی قطعه شمار ) که موجب شمارش سریع و دقیق قطعات می گردد را می توان به ویژگی های برجسته ی این دستگاه اضافه نمود .
تعمیر ترازو قسمتی از خرید است ، کاربران پس از خرید ترازو نگران خدمات ترازو پس از فروش نیز هستند ، دیجی اسکال با ایجاد مرکزی مطمئن جهت انجام خدمات پس از فروش می باشد تعمیرات ترازوی دیجیتال پند مدل براوو توسط کاربر برای مشتریان طراحی شده است تا بتوانند از ترازوی پند به صورت کاملا استاندارد استفاده نمایند.

مشخصات کلی ترازوی صنعتی پند مدل 7000 :
ترازوی صنعتی پند مدل 7000 ساخت ایران است که با رعایت استاندارد های ملی یکی از بهترین ترازوی دیجیتال در گروه ترازوی صنعتی می باشد ، استفاده از ترازوی پند به سادگی می باشد که با دفترچه راهنمای استفاده ای که در پک خرید وجود دارد این کار بسیار ساده خواهد شد
ویژگی های ترازوی صنعتی پند مدل 7000 :
    توزین با دقت و حساسیت مناسب بر حسب ظرفیت ترازوی صنعتی
    برق و باتری دو منبع تغذیه در ترازوی پند محاسبه می شوند
    بدنه ی از جنس فلز بسیار مقاوم می باشد که در برابر ضربه واکنش کمتری دارد
    اتصال ترازوی صنعتی به کامپیوتر امکان پذیر می باشد
    سرعت در ثابت شدن وزن
    محاسبه مجموع مقادیر وزن شده در ترازوی دیجیتال
    پارسنگ الکترونیکی
    کلید on / off اصلی و کیبردی
    قابلیت های نرم افزاری در صورت درخواست
    ترازو با قابلیت شمارش قطعات به مفهوم ترازوی قطعه شمار
    ظرفیت


 



:: برچسب‌ها: ترازو, ترازو صنعتی, ترازو پند, خرید ترازو ,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی محک 50 کیلویی مدل 15000B

ترازوی ذکر شده ساخت ایران است ، تولید و طراحی این محصول توسط مهندسین به نام کارخانه توزین توان سنجش تهران انجام گردیده است که بیش از 18 سال در زمینه ترازو دیجیتال در حال فعالیت و کسب تجربه می باشد ، امروزه ترازوی محک با تلاش و توسعه در ایران جزوه بهترین تولید کننده ی ترازوی دیجیتالی شناخته شده است ، گارانتی این محصول به مدت 24 ماه می باشد که دلیل کیفیت ترازو محک می باشند ، ترازوی مدل 15000b در گروه جدیدترین ترازوی محک قرار گرفته که طی سالهای اخیر با کسب تجربه ، نیاز کاربران شناخته شده است و سپس تولید و طراحی  گشته است ، ظرفیت ترازوی محک 50 کیلو گرم بوده و ظاهر ترازوی بدون علمک می باشد ، بدون علمک بودن به این منظور است که علمک نمایشگر که بر روی ستون قرار گرفته است به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو قابل رویت می باشد و پشت دستگاه محدودیت قرار گرفتن جنس را ندارد و اجناس به ستون گیر نمی کنند ، استفاده از چاپگر جانبی در ترازو امکان پذیر می باشد اما هزینه ای بیش از زمان خرید ترازو و انتخاب پرینتر داخلی در ترازوی فروشگاهی خواهد داشت و اگر توجه کافی در زمان خرید نباشد و با محاسبه نیاز ها خرید انجام نگیرد ، هزینه ای مجدد و با زیان به همراه خواهد داشت .
با استفاده از دفترچه راهنمای ترازو می توانید به راحتی دستگاه را آماده به کار نموده و دستگاه استفاده نمایید در زمان بروز مشکل در ترازو می توانید با خدمات ترازو تماس گرفته و از مشاوره ی دقیق دیجی اسکال استفاده نماییدتعمیر ترازوی محک شامل قطعاتی است که بدنه و داخل ترازو را تشکیل می دهد ، قطعات ترازو در ترازوی دیجیتال نسبت به ترازو قپانی کوچک و حساس تر است ، در تعمیرات ترازو باید تمام قطعات را در نظر داشت و تعمیرکار ترازو باید اطلاعاتی کافی از بردهای ترازو داشته باشد .

مشخصات کلی ترازوی محک 50 کیلویی مدل 15000B:
ترازوی فروشگاهی رومیزی محک به صورت رومیزی استفاده شده و دارای نمایشگر واضح led red 7 -- segment می باشد ، این نمایشگر ها به صورت سه ردیف پشت سر هم به ترتیب وزن - قیمت واحد - قیمت کل قرار می گیرد ، تعداد نمایشگر ها 5 رقم بوده و محاسبه ی کالا به تومان انجام می گیرد ، استفاده از ترازوی دیجیتال در فروشگاه ها موجب سهولت امر سرویس دهی و اطمینان مشتری به فروشگاه نسبت به خرید می گردد و موجب جلب مشتری بیشتر می گردد ، رنگ بندی ترازو از سویی نیز در زمان خرید ترازو تاثیر گزار بوده و نکته ی بسیار اساسی در خرید محک قیمت ترازو می باشد که با مبلغ استثنایی در حال عرضه به مشتری می باشد ، تنوع رنگ ترازو محک در چهار رنگ قرمز ، سفید ، مشکی و زرشکی می باشد .
ویژگی های ترازوی محک 50 کیلویی مدل 15000B:
    ترازوی محک با دقت بالا در وزن کشی
    نمایشگر واضح LED
    دقت 2 گرم در ظرفیت 50 کیلو گرم
    ترازوی محک مدل بدون علمک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه به صورت دو طرفه قرار گرفته است
    با مکان اتصال به چاپگر جانبی
    محاسبه قیمت کالا
    امکان اتصال ترازو به کامپیوتر از طریق کابل و نرم افزار در صورت تمایل
    پارسنگ دستی برای محاسبه ی دقیق کالا
    دارای حافظه ی مستقیم و غیر مستقیم کالا به تعداد 1035 عدد
    ترازو دارای قطعه شمار داخلی که به ترازو قطعه شمار نیز شناخته می شود
    نمایشگر ها قابل رویت از فاصله ی نیم متری
    دارای دو عدد سینی تخت و لبه دار داخل پک ترازو
    ترازوی فروشگاهی دارای رنگ بندی
    ترازو محک ساخت ایران توسط کارخانه توزین توان سنجش تهران
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی دیجیتال محک در مدل 15000b با ظاهر رومیزی و بدون علمک می باشد که دارای پوشش پلاستیک فشرده abs است ، این نوع پلاستیک در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده در صورت شکسته شدن یا ایجاد مشکل در بدنه قابل تعویض می باشد .
• صفحه نمایش

تلق نمایشگر ترازو از پلاستیک رنگی بوده که در صورت کدر شدن یا از بین رفتن وضوح قابل تعویض می باشد پشت تلق نمایشگر led هایی وجود دارد که موجب وضوح دید اعداد می گردند و صفحه نمایشگر ترازوی محک تنها مختص اعداد می باشد .
• کیبرد

ترازو دارای قسمتی بنام کیبرد است که جهت ثبت و ورود اطلاعات از این قسمت استفاده می نمایند ، سبک کیبرد ترازو های محک به صورت لمسی می باشد و حافظه ی ترازو و محاسبات اعدادی نیز به عهده ی این قسمت می باشد .
• حافظه

حافظه داخلی محک به دو صورت 35 حافطه مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم می باشد که در صورت استفاده از صفحه ای با شماره های مشخص به صفحه ای دیگر با شماره های خاص انتقال می یابد .
• بوق تایید

با فشردن دکمه های کیبرد صدایی از ترازو صادر می گردد که به بوق تایید معروف می گردد .
• ورودی و خروجی

امکان انتقال اطلاعات از ترازو به کامپیوتر از طریق کابل و نرم افزار وجود دارد .
• جمع بندی

ترازوی محک بدون علمک 50 کیلویی جهت استفاده در بسته بندی کارخانه ها و نیز استفاده در قنادی ها بسیار مناسب می باشد و با دارا بودن حساسیت بالا در مصارف مواد گران قیمت به صرفه و انتخاب خوبی خواهد بود گارانتی ترازو محک 24 ماه می باشد .

 



:: برچسب‌ها: ترازو, خرید ترازو, فروش ترازو,
نويسنده : مینا نیکنام