ترازوی دیجیتال

ترازوی استیل پند مدل 3000

ترازوی فوق، ترازوی صنعتی قطعه شمار می باشد که علاوه بر وزن کشی کالا ها عمل شمارش تعداد اقلام و قطعات را بر عهده دارد ، از ترازو در کارخانه ها جهت تنظیم وزن کشی اتوماتیک به همراه رله ی قطع کن برای وزن تعیین شده نیز استفاده می نمایند .
ترازو در صنعت بسته بندی و حتی در آزمایشگاه ها جهت وزن کشی مواد شیمیایی قابل استفاده می باشد از سویی نیز در صنعت شیلات جهت توزین موادی که ارتباط مستقیم با آب داشته یا کاملا مرطوب هستند مناسب می باشد ، با توجه به استیل بوده ترازو پند تماس با آب به دستگاه ضربه وارد نکرده و تخریب نمی گردد .
digi scale ترازوی پند مدل 3000 را با عنوان ترازوی صنعتی با کاربری فوق العاده معرفی می نماید که حفظ دقت در توزین و کیفیت بدنه از ویژگی های برجسته دستگاه می باشد ، گارانتی این محصول توسط دیجی اسکال به مدت 14 ماه صادر می گردد ، از طرفی به دلیل امکانات ویژه ی ترازوی دیجی اسکال یک ماه وارانتی را بر روی پک به عنوان اشانتیون قرار داده است .
جهت تعمیر ترازو  استفاده از خدمات ترازو می توانید با مشاورین ما در قسمت خدمات پس از فروش تماس حاصل فرماییددفترچه راهنمای ترازوی پند استیل مدل 3000 برای کاربرانی طراحی شده است که می خواهند از تمامی اطلاعات و قابلیت های ترازوی پند استفاده نمایند .

ویژگی های ترازوی استیل پند مدل 3000 :
* بدنه ی تمام استیل ضد زنگ
* لودسل ترازو از جنس استیل ضد زنگ
* ظرفیت ترازو 30 کیلو گرم با رعایت دقت 1 گرم
* اتصال ترازو به کامپیوتر
* اتصال ترازوی پند به چاپگر جانبی
* نمایشگر led جهت نمایش اقلام توزین شده
* ترازو قطعه شمار جهت شمارش تعداد قطعات یا اجناس با وزن یکسان
* دارای باتری و شارژر داخلی
* امکان اتصال ترازو به رله ی قطع کن - جهت توزین تا وزن معین در صورت درخواست
* نمایشگر ترازو صنعتی دو طرفه جهت دید مشتری و کاربر
* وزن کشی دقیق کالا و قطعات
* سرعت قابل توجه در ثابت شده وزن در ترازو
* امکان جمع چندین کالا و قطعات توزین و شمارش شده به صورت پی در پی 





:: برچسب‌ها: لودسل ترازو, تعمیر ترازو, ترازو قطعه شمار ,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی دیجیتالی محک مدل 8800

ترازوی معرفی شده در گروه ترازوی ساده و رومیزی محک قرار گرفته است که مناسب برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی یا کارگاه ها جهت بسته بندی است ، ترازو ساخت ایران با لودسل کره ای با تنوع رنگی قابل انتخاب توسط کاربر می باشد .
ترازوی محک معرفی شده دارای نمایشگر دو طرفه بر روی بدنه است که از هر دو سو قابل رویت می باشد ، استفاده از ترازو با عنوان ترازوی فروشگاهی به دلیل نداشتن کلید های عملیاتی توصیه نمی گردد و امکان محاسبه مبلغ و نمایشگر قیمت واحد و قیمت کل در دستگاه وجود ندارد ، کیفیت کار دستگاه تایید شده است و لودسل داخلی متعلق به cas کره است که برترین برند در صنعت ترازو شناخته شده است .
در زمان خرید ترازوی محک به اصلی بودن دستگاه و گارانتی معتبر توجه نمایید و پس از خرید برای استفاده از خدمات ترازو با مشاورین دیجی اسکال در قسمت تعمیرات تماس بگیرد تا دستگاه توسط افراد غیر مجاز دستکاری نگردد در این صورت گارانتی ترازو غیر معتبر می گردد .
digi scale دستگاه را به مدت 25 ماه با گارانتی اصلی ارائه می دهد. قفل ضد سرقت ترازوی محک برای جلوگیری از سرقت ترازو طراحی شده و مدتی پس از خرید ترازوی محک به صورت اتوماتیک پس از چند بار آلارم دادن به حالت قفل رفته و تمامی عملکرد ترازو غیر فعال می شود.

مشخصات کلی ترازوی دیجیتالی محک مدل 8800 :
ترازوی دیجیتالی محک مدل 8800 ، در گروه ترازوی صنعتی قرار گرفته است و اصلا کاربری فروشگاهی ندارد ، ترازو به صورت بدون علمک می باشد و دارای تنوع رنگ است ، استفاده از ترازو به سادگی بوده و از برق و باتری جهت تامین نیرو استفاده می نمایید .
ویژگی های ترازوی دیجیتالی محک مدل 8800 :
    بدنه ی دستگاه از جنس پلاستیک فشرده
    نمایشگر به صورت led seven segment
    قابل انتخاب در رنگ های قرمز - مشکی - سفید
    دارای نمایشگر تراز برای قرار دادن بر روی میز
    ترازو رومیزی بدون علمک بر روی بدنه
    نمایشگر ترازو به صورت دو طرفه قابل رویت از فاصله 4 متری
    ترازوی محک ساخت ایران با لودسل cas کره
    دارای استاندارد توزین
    ابعاد سینی ترازوی دیجیتال 38 × 25 سانتیمتر و ابعاد بدنه 35 × 35 × 18 سانتی متر
    نوع باتری ترازو به صورت خشک و قابل شارژ با شارژر داخلی
    حداکثر توان مصرفی جهت توزین 10w
    بدنه مقاوم و سینی قابل انتخاب در توزین
    ترازوی محک قابل استفاده در فروشگاه ها به عنوان ترازوی فروشگاهی است

 




:: برچسب‌ها: ترازوی دیجیتال , ترازو محک,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی صنعتی استیل پند مدل 7000

ترازوی ذکر شده ، دستگاه کاملا مقاوم در حد باسکول می باشد که کیفیت ترازو قابل قیاس با هیچ محصولی نمی باشد ، پند طراح و سازنده ی ترازو ضد آب و ضد زنگ 7000 با قابلیت شست و شو می باشد که در نمونه های صنعتی بهترین ترازوی دیجیتال شناخته شده است .
با به کار آمدن ترازوی استیل پند در سال 1390 نیاز خیل عظیمی از کاربرانی که با ترازوی صنعتی در ارتباط بوده و در انتظار دستگاهی با قابلیت ضد زنگ و مقاومت استثنایی بودند را بر طرف نموده و تامین کننده ی انتظارات آنان گردید ، امروزه در صنعت شیلات جهت توزین مواد با ظرفیت 70 کیلو گرم تنها از این دستگاه استفاده می گردد و سینی ترازو در برابر آب و محیط مرطوب خاصیت خود را تغییر نداده و مقاومت بدنه را از دست نمی دهد .
در صنایع شیمیایی به دلیل ارتباط مستقیم با مواد شیمیایی که آهن و پلاستیک را از بین می برند و حساسیت لودسل را به خط می اندازد و حال این که توزین این مواد و حفظ دقت ترازو بسیار حائز اهمیت است زیرا گاهی این مواد جهت ترکیب و تولید ماده ای جدید بوده و با ترکیب خطا دار مواد آزمایش ، تولید مواد جدید دچار اختلال می گردد .
در این صنعت نیاز به ترازوی استیل است که در برابر واکنش مواد شیمیایی مقاوم بوده و حساسیت توزین خود را از دست ندهد ، ترازو پند پیشنهاد و مورد تایید digi scale بوده و علاوه بر گارانتی 14 ماه و 1 ماه گارانتی تعویض می باشد
ترازوی پند در گروه ترازوی صنعتی قرار گرفته است ، جهت تعمیر ترازوی پند و استفاده از خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال با مشاورین ما در قسمت خدمات تماس بگیریدتعمیر ترازوی پند استیل مدل 3000 توسط کاربر امکانی است که در دیجی اسکال جهت استفاده ی درست از ترازو طراحی شده است .

مشخصات کلی  ترازوی صنعتی استیل پند مدل 7000 :
ترازوی صنعتی استیل پند مدل 7000 ساخت ایران می باشد که به دلیل مقاومت بالا و بدنه ی بسیار مقاوم یکی از بهترین برند ها در گروه ترازوی صنعتی می باشد ، ترازوی پند دارای لودسل داخلی تمام استیل است که موجب می شود در محیط های مرطوب دچار زنگ زدگی نگردد .
ویژگی های ترازوی صنعتی استیل پند مدل 7000:
    ظرفیت ترازوی دیجیتال 70 کیلو گرم
    دقت تا ظرفیت 25 کیلو گرم 5 گرم و از وزن 25 تا 70 کیلو گرم دقت خطا 20 گرم
    تمام بدنه ی ترازو از جنس استیل ضد زنگ
    نمایشگر led واضح چراغی
    کلگی نمایشگر ترازوی ضد آب و غیر قابل نفوذ مواد به داخل
    جنس لودسل داخلی تمام استیل و ضد آب و ضد رطوبت
    ترازو مناسب جهت استفاده در محیط های مرطوب و خیس
    امکان استفاده در صنایع شیلات و وزن کشی مواد شیمیایی
    قابل استفاده در مصارفی با استفاده ی مستقیم از آب
    اتصال ترازو به کامپیوتر و پرینتر جانبی
    ارتقاء نرم افزاری ترازو به اتصال با رله ی قطعه کن در صورت درخواست
    ترازوی پند دارای باتری داخلی بوده که در زمان قطع برق به صورت اتوماتیک باتری فعال می گردد
    پارسنگ دستی توسط کیبرد ترازو
    مقاومت بالای بدنه ی ترازوی صنعتی در برابر ضربه و فشار
    انتخاب دقت وزن کشی در دستگاه
    بدنه ی ترازو و سینی قابل شست و شو
    اندیکاتو ترازوی صنعتی پند استی می باشد .





:: برچسب‌ها: کیبرد ترازو, ترازو صنعتی, ترازو استیل پند ,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی پند مدل براوو

ترازو چیست ؟ بهترین ترازو کدام ترازو است ؟ ترازوی دیجیتالی از چه قطعاتی تشکیل می گردد و ترازوی دیجیتال بر چه اساسی دسته بندی می گردد ؟ قیمت ترازو چند است ؟ این سوالات برای کسانی که به مسئله ی ترازو علاقه دارند و در پی خرید ترازو هستند پیش می آید . ترازو چیست ؟ ترازو ابزاری جهت اندازه گیری وزن می باشد ترازوی معرفی شده ، جدید ترین محصول پند در سال اخیر می باشد ، در نمونه های ترازوی پند ، ترازوی بدون علمک محصولی کاملا جدید است که دارای علمک نمایشگر نمی باشد و نمایشگر به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو قرار گرفته است .
تولید ترازوی بدون علمک توسط شرکت پند انتخاب صحیح بوده زیرا در نمونه های ترازوی دیجیتال پند ، ترازوی رومیزی بدون علمک وجود نداشت و با به کارآمدن این ترازو ، پند در اکثر مصارف نمونه ای قابل اجرا دارد ، و این خود موجب تولید گسترده و تامین نیاز کاربران در حد بسیار وسیع می گردد ، ترازوی براوو دارای ظرفیت 30 کیلو گرم می باشد و با دقت توزین 5 گرم علمیات توزین را به نتیجه می رساند ، بدنه بسیار مقاوم که در نمونه های ترازوی بدون علمک ، مورد انتخاب قرار می گیرد ، اتصال به کامپیوتر و پرینتر جانبی در ترازوی پند امکان پذیر است ، این از نقاط قوت محسوب می شود که خریدار در زمان خرید ترازو به این نکته توجه می نماید .
ترازوی فروشگاهی معرفی شده دارای 14 ماه گارانتی بوده و digi scale به عنوان نماینده ی فروش ترازو و خدمات پس از فروش منسوب گردیده است .
دیجی اسکال نمایندگی ترازو و نمایندگی تعمیرات ترازوی پند می باشد که در صورت نیاز به تعمیر پس از خرید دستگاه می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .

مشخصات کلی  ترازوی پند مدل براوو عبارتند از :
ترازوی دیجیتال پند مدل براوو ، ترازوی پند به صورت بدون علمک است که نمایشگر ترازو بر روی بدنه قرار گرفته است و امکان محاسبه قیمت کالا را دارد ، سینی ترازوی پند در دو مدل تخت و لبه دار قابل انتخاب است .
 ویژگی های ترازوی پند مدل براوو شامل :
    محاسبه مجموع مقادیر وزن شده
    پارسنگ جهت محاسبه وزن
    باتری پشتیبان و شارژر داخلی
    نشان دهنده ی حالت باتری
    طلق گرد گیر جهت محافظت از ورود غبار به محفظه ی ترازو
    محاسبه مابقی پول مشتری
    ترازو فروشگاهی دارای 10 حافظه مستقیم کالا
    دارای استاندارد جهانی ce و oiml
    ابعاد کفه در ترازو پند معادل 23 × 30 سانتی متر
    امکان اتصال به کامپیوتر و پرینتر ( پورت rs 232  )
    ظرفیت 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم
    دارای سه نمایشگر lcd با قابلیت تنظیم مقدار نور
    ترازوی پند رومیزی براوو با کارکرد بالا به صورت مداوم
نقد و بررسی
• طراحی

ظاهر ترازوی دیجیتال پند بدون علمک می باشد و نمایشگر دستگاه بر روی بدنه به صورت دو طرفه قرار گرفته است ، و بدنه ی دستگاه به صورت پلاستیک براق و به رنگ سفید می باشد و بر روی نمایشگر ترازوتلق قرار گرفته است و در صورت کدر شدن قابل تعویض می باشد .
• صفحه نمایش

نمایشگر ترازو کاملا واضح از led های قرمز تشکیل شده است که به led red 7 segment معروف می باشد .
• کیبرد

ترازوی دیجیتال پند دارای صفحه کلید می باشد که با فشردن دکمه ، عملیات را بر روی نمایشگر نشان می دهد ، صفحه کلید ترازوی پند به صورت فشاری می باشد و حافظه ی ترازو در این قسمت وارد می گردد و قابل استفاده می باشد .
• حافظه

حافظه قسمتی از ترازو می باشد که اطلاعات در این قسمت ذخیره می گردد که در مدل ترازوی بدون علمک براوو دارای 10 حافظه مستقیم ورود اطلاعات کالا می باشد .
• بوق

در زمان توزین با ترازو ، قرار دادن اضافه بار روی سینی با صدای هشدار به کاربر اعلام می گردد و این نوعی ایمنی می باشد که به لودسل آسیب نمی رسد ، از سویی نیز با وارد کردن اطلاعات از طریق کیبرد جهت اطلاع کاربر از ورود اطلاعات پس از فشردن کیبرد صدای بوق تایید ایجاد می گردد .
• ورودی و خروجی

ورود اطلاعات به ترازو از طریق کامپیوتر امکان پذیر نمی باشد در صورتی که امکان خروج اطلاعات امکان پذیر می باشد .
• باتری

در ترازو قسمتی دارای شارژر و باتری است که در صورت قطع برق این قسمت برق دستگاه را تامین می نماید .
• جمع بندی

ترازوی پند در گروه بهترین ترازو قرار گرفته است که امار فروش ترازو در سال های متمادی نشانگر کیفیت دستگاه می باشد و مدل بدون علمک پند نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای کیفیت با استاندارد جهانی می باشد .



:: برچسب‌ها: ترازو پند, خرید ترازو, ترازو رومیزی ,
نويسنده : مینا نیکنام


صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 19 صفحه بعد